Yıldız Tilbe | Aşk İnsanı Değiştirir full albüm indir


CD 1

Yıldız Tilbe Anma Arkadaş
Yıldız Tilbe Aşk Bence Sen Demektir
Yıldız Tilbe Balmısın Şekermisin
Yıldız Tilbe Ben Bir Karar Verdim
Yıldız Tilbe Dudaklarında Arzu
Yıldız Tilbe Salındı Bahçeye
Yıldız Tilbe Gözleri Kara Sevdiğim
Yıldız Tilbe Yasamak Seninle Güzel
Yıldız Tilbe Ağla Yüreğim
Yıldız Tilbe Al Gönlünü Ondan
Yıldız Tilbe Geleceyem
Yıldız Tilbe Seni Sevmek Istemistim
Yıldız Tilbe Gayri Dayanamam

CD 2

Aşkınla Ölsemde
Yıldız Tilbe Üstüme Düsme
Yıldız Tilbe Aşkın Cehennem Olsa
Yıldız Tilbe Kara Sevda
Yıldız Tilbe Hep Yanımda Kal
Yıldız Tilbe Karahisar
Yıldız Tilbe Bülbül Havalanmış
Yıldız Tilbe Bir Tek Düşüncem
Yıldız Tilbe Tanrıdan Diledim
Yıldız Tilbe Kim Bilir Şimdi Nerdesin
Yıldız Tilbe Ask Insani Degistirir
Yıldız Tilbe Hata Benim


Alternatif

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu sitede Bulunan mp3 ler tanıtım amaçlıdır dinledikten sonra silmeniz önemle rica edilir...