Karışık Aşk Şarkıları tek parça indir

kutsi - aşk cellatı
kıraç - yıkık
arnan - sefer i yalnızlık
yücel arzen - ağlama kalbim
deniz seki - hüsnü şenlendirici - adaletsiz seçim
intizar - üz bakalım
sinem - yağmur
murat ince - sevdim seni
babazula - bir sana birde bana
murat ince - çekil git
niran ünsal - gitme gülüm
yıldız tilbe 1 amatör ile şiddetle tavsiye
vildan - ama yoksun
hatice - sevmiyorum seni
yasemin göksu - aldı gitti
hakan yeşilyurt - sen aşksın
ebru gündeş - kızıl mavi
şarap hep aynı şarap (tavsiyedir)
zeki müren - gözlerini gözlerimden ayırma sakın
kutsi - cengiz kurtoğlu -duvardaki resmin
ferdi özbeğen - eskimeyen dost
reha - aşk çiçeğim
kıvırcık ali - seni çok seviyorum
arzu aydın - gözyaşların birgün diner
yeninur ada - kuşlar gibiyim
yavuz bingöl - ela gözlerin
nurşah - söyleyemedim
yavuz bingöl - sensiz yapamam
ahmet kaya - yinede yandı gönlüm
cem karaca - canım benim
neşe karaböcek - intizar
suat sayın - sadegül - dilek [kesinlikle tavsiyedir]
erkin koray - seni her gördüğümde
kıraç - bulamazsın
cellat - gönül hecesi
yücel arzan devrim kaya - iki alyans
nez-en yenisi[disco kralında söyledi]
süpriz
cem adrian - gülpembe
volkan konak - yar (yepyeni)
volkan konak - hoşgeldin kadınım
zeki müren-hüsnü şenlendirici - sezen aksu -BELALIM
ahmet kaya - derin 1 ah çeksen
onur şan - anladım
onur akın - yüreğimdesin
wahim - ağlamazmışım
kaan balcı - karaçiçeğim
soner arıca - okan bayülgen - ayrılık
grup yağmur - yoruldum
grup yağmur - hasretim
kayahan-olsaydım
serdar ortaç - bu nasıl ayrılık
serdar ortaç - şikayet
serdar ortaç - iki gözlüm
serdar ortaç - harcamasın (tavsiyedir)
ahmet kaya - nazlı yarim
yavuz bingöl - hicranım (yeni)
yavuz bingöl - türkü (yeni)
ragga oktay (yeni slow)
kıraç-vakit tamam seni terk ediyorum
azeri kızı günel - adı yok
eray günay-gözyaşları döktümsana
kayahan - olsaydım
neslihan-esma(kesinlikle süper)
zeki müren-bulamazsın
serdar ortaç-aramızda ki
kıraç-avutma beni (tavsiyedir)
hakan peker_seven gidermi
ayşegül-türkü gözlüm

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu sitede Bulunan mp3 ler tanıtım amaçlıdır dinledikten sonra silmeniz önemle rica edilir...